Betalen & geldzaken

Betaalgemak

Betalen bij wehkamp.nl

Hoe betaal ik dat leuke zwarte jurkje, die stoere stappers of mijn nieuwe koffiemachine. Bij wehkamp.nl  hebben we veel betaalmogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld betalen met een balansrekening, betalen via iDEAL of vooruit betalen.

Bij het afrekenen in de kassa zie je welke opties voor jou gelden. En daar kun je ook je cadeaubonnen of je kortingscode verzilveren. Voor de duidelijkheid zetten we alles over betalen bij wehkamp.nl voor je op een rijtje.

Betaalmogelijkheden



Kies je voor betalen met een wehkamp balansrekening, dan kies je voor veel voordelen. Je bepaalt bijvoorbeeld grotendeels zelf het tempo waarin je betaalt. Zo kun je het gevraagde bedrag gespreid betalen of achteraf in één keer.
Wil je alles weten over de balansrekening, neem dan eens een kijkje op onze speciale informatiepagina. Je kunt ook direct gaan naar:

- balansrekening
- gespreid betalen
- geld bestellen
- saldozeker

Hoe werkt het?
Voor elke bestelling ontvang je een factuur, die we al klaar zetten op Mijn wehkamp.nl onder Mijn facturen. Betalen van je openstaand saldo doe je natuurlijk ook via Mijn wehkamp bij Mijn balansrekening vind je alles terug.

Contante betaling
Uiteraard kun je ook kiezen om je bestelling vooraf te betalen, dit kan bijvoorbeeld
via iDEAL. Voordeel is dat je altijd meteen je bestelling krijgt, als het op voorraad is. Retourneer je jouw bestelling, dan storten we je betaling binnen 5 dagen terug.

Hoe werkt het
Voor elk pakje ontvang je een factuur die we al klaarzetten op Mijn wehkamp.nl onder Mijn facturen. Op die factuur staat dat je de levering via iDEAL hebt betaald, of ervoor gekozen hebt via acceptgiro te betalen. Betalen van je openstaand saldo doe je natuurlijk ook via Mijn wehkamp bij Mijn facturen.

Vooruitbetaling
In sommige gevallen vragen wij om een vooruitbetaling. Is dit het geval, dan informeren we je hierover in de kassa. Of wij om een vooruitbetaling vragen, hangt af van je individuele situatie, bijvoorbeeld van de waarde van je bestelling of hoe lang je klant bent. Wil je meer weten over vooruitbetalen en accept e-mail kijk dan eens bij de veelgestelde vragen.

Mijn betaalzaken regelen; doe-het-zelf
Handig! Je regelt al jouw betaalzaken zelf via Mijn wehkamp online. Via mijn wehkamp.nl kun je bijvoorbeeld facturen betalen, betaalvoorkeur wijzigen en een automatische incasso regelen. Weet je niet meer hoe te betalen, dan kan je online je facturen voldoen. Eigenlijk kun je via Mijn wehkamp al heel veel zelf zien en doen. 

Betaalgegevens wehkamp.nl

Betaalgegevens wehkamp.nl
Wil je een betaling doen en heb je geen acceptgiro bij de hand? Onder betalen bij wehkamp.nl kun je je openstaande rekening eenvoudig voldoen via iDEAL. Je kunt je openstaande saldo ook voldoen met internetbankieren (IBAN-nummer NL-08-ING-B-0000966966).

Betalen vanuit het buitenland (betalen via buitenland/via binnenland)
Vanuit het buitenland een betaling doen, geen probleem.
Vermeld altijd je klantnummer bij het betalingskenmerk. Gebruik voor buitenlandoverboekingen:

- IBAN-nummer: NL-08-ING-B-0000966966
- SWIFT-code: ING-B-NL 2A

Kortingscode of cadeaubon verzilveren

Fijn je krijgt een cadeaubon of ontvangt een kortingscode. Altijd leuk, maar hoe werkt het eigenlijk?

Zo werkt het
Je vult de kortingscode of de code van de cadeaubon in bij de stap 'betalen' in de kassa.

Kortingscode
Bij elke kortingscode horen spelregels, die staan vermeld bij de actie. Voldoe je niet aan één of meerdere spelregels, dan wordt de korting niet verrekend. Als je wel aan alle voorwaarden voldoet, wordt het bedrag van de korting (naar verhouding) verrekend in de prijs van de artikelen, die in de winkelmand liggen. Direct nadat je op 'verzilveren' klikt, zie je onder 'specificatie' of en hoe de korting is verrekend.

Na afronding van je bestelling ontvang je een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Hierin worden de nettoprijzen per artikel getoond inclusief de verrekende korting door het verzilveren van de code. Op Mijn wehkamp.nl bij mijn bestelling zie je ook de nettoprijs per artikel.

Stuur je een artikel retour of annuleer je (een deel van) de bestelling dan vervalt de korting voor dat artikel. Stuur je de hele bestelling retour, dan vervalt de hele korting.

Cadeaubonnen
De wehkamp.nl cadeaubon verzilver je in de kassa. Het bedrag van een cadeaubon is als totaal kortingsbedrag zichtbaar in de kassa. Na het verzilveren van de code, krijg je de gelegenheid meer codes in te vullen. Je kunt dus meerdere cadeaubonnen gebruiken per bestelling.
 
Als het bedrag van je bestelling hoger is dan het bedrag van de cadeaubon, dan betaal je in de kassa het resterende bedrag op andere wijze. Als je een cadeaubon niet helemaal verzilvert, blijft het resterende saldo op je cadeaubon staan. De geldigheidsduur en het saldo kun je nakijken via de saldochecker. Stuur je een artikel terug die je met een cadeaubon betaald hebt, dan krijg je dat bedrag terug in de vorm van een cadeaubon, die we voor gebruik weer voor je klaarzetten op Mijn wehkamp.nl onder mijn tegoeden.

Je kunt een cadeaubon niet inwisselen voor geld of laten bijschrijven op je saldo.