ONLY PLAY viscose trainingsjack - bruin
  • uitverkocht
1/2

ONLY PLAY viscose trainingsjack - bruin

Prijs: 39.99 euro
Uitverkocht

Mail mij als mijn maat weer beschikbaar is

Optioneel

ONLY PLAY viscose trainingsjack - bruin

Ga ontspannen naar je workout met dit ONLY PLAY dames sportvest in een warme bruine kleur. Het vest uit de 'Onplounge Life' lijn heeft een zachte, soepele stof met lichte stretch, waardoor het prettig meebeweegt tijdens je fitness of training. De capuchon en lange mouwen geven extra comfort voor, tijdens en na het sporten.

Praktische details voor je training

  • Geschikt voor fitness en training, maar ook fijn om onderweg naar de sportschool te dragen
  • Voorzien van ritssluiting zodat je het vest makkelijk aan- en uittrekt
  • Capuchon voor extra warmte en bescherming als het wat frisser is
  • Zakken voor om je handen te warmen of kleine essentials bij je te houden
  • Lichte, rekbare stof met 5% elastaan voor meer bewegingsvrijheid
  • Lange mouwen voor een comfortabel, omsloten gevoel
  • Maatadvies: dit artikel valt normaal
  • Wasbaar op 30 graden, dus eenvoudig fris te houden na je workout

Comfortabel laagje rond je workout

Dit sportvest is ideaal als laagje over je sporttop. Voor de warming-up rits je het dicht, en na je training houd je je spieren warm terwijl je weer naar huis gaat. De bruine kleur laat zich makkelijk combineren met zwarte, beige of ton sur ton sportleggings.

Sportieve stijl van ONLY PLAY

ONLY PLAY richt zich op moderne sportkleding die prettig draagt en er verzorgd uitziet. De collecties combineren comfortabele stoffen met toegankelijke designs, zodat jij je tijdens het sporten vrij kunt bewegen en er toch netjes uitziet.

Een fijn basisvest dat je graag pakt voor iedere training.

Specificaties

KleurBruin
KraagvormCapuchon
MouwlengteLange mouw
Materiaal samenstelling80% Polyester, 15% Viscose, 5% Elastaan
SluitingRitssluiting
GeslachtDames
MerkONLY PLAY
Wasvoorschrift

Reviews

Dit artikel heeft nog geen reviews.

Maattabel

Toegevoegd aan je winkelmandje

mijn wehkamp