POP top teaser image

Odlo mode

In 1946 richt Odd Roar Lofterød ODLO op in Noorwegen. Zijn motto in de sport en het leven is "zorg er altijd voor dat je een stap voor bent". Dit heeft ertoe geleid dat ODLO de leider in sportondergoed in Europa is geworden. In 1986 startte ODLO met het systeem van de drie lagen.

Sinds een paar jaar zet ODLO zich elke dag in om zijn ecologische voetafdruk te verkleinen: #ZEROEXCUSES. Kwaliteit, comfort en duurzaamheid zijn de sleutelwoorden van ODLO. Elk product weerspiegelt zijn groeiende betrokkenheid bij het milieu. Momenteel is 51% van de modellen gemaakt van gerecycled polyester en duurzame materialen. Maar het merk wil nog verder gaan. Doel 2030: Gebruik van 100% duurzame materialen. Als er één categorie is waarin ODLO snel vooruitgang boekt in de richting van zijn doel, dan zijn het wel de basislagen. Als erkend expert in Base Layer is 86% van het aantal modellen en 93% van het totale productievolume gemaakt van gerecyclede en natuurlijke bronnen.

66 resultaten
aanbevolen

66 resultaten

Laat je verrassen

Ontvang de laatste acties, nieuwe mode en persoonlijke tips in je mailbox.