Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. Hiermee verzamelen we persoonsgegevens en volgen wij en derden je internetgedrag. Op onze website en die van derden. Waarom? Zodat wij en derden je advertenties kunnen laten zien die bij jouw interesses passen, en zodat je informatie kunt delen op social media. Meer weten?     Sluiten

kies categorie
  • Dames
  • Heren
  • Kinderen
  • Baby
  • Wonen & Slapen
  • Tuin & Klussen
  • Huishouden
  • Elektronica
  • Speelgoed & Games
  • Sport & Vrije Tijd
  • Mooi & Gezond
  • Sale
Home Saldozeker  
  • let-op-geld-lenen-kost-geld

    saldozeker

    Sinds 1 januari 2016 is het niet meer mogelijk om Saldozeker af te sluiten

    saldozeker bij wehkamp

    Bestaande verzekeringen

    Heb je je openstaande saldo al verzekerd met Saldozeker, dan verandert er niets en loopt de verzekering gewoon door. Je openstaande saldo blijft gedekt tegen onvoorziene gebeurtenissen.

    saldozeker bij wehkamp

    Claim indienen

    Met Saldozeker wordt je openstaande saldo afgelost als je werkloos wordt, arbeidsongeschikt raakt of overlijdt zoals vermeld in de algemene verzekeringsvoorwaarden. Als je aanspraak wilt maken op de dekking van Saldozeker, dan kun je een claim indienen.

    Meer weten?

    Lees de algemene verzekeringsvoorwaarden of de veelgestelde vragen over Saldozeker.

    Veelgestelde vragen over Saldozeker

    Waar ben ik met Saldozeker voor verzekerd?
    Met Saldozeker heb je het openstaande saldo van Gespreid betalen met krediet verzekerd tegen werkloosheid, arbeidsongeschiktheid of overlijden. Dat betekent dat je openstaande saldo wordt afgelost als je te maken krijgt met één van deze onvoorziene gebeurtenissen en je volgens de algemene verzekeringsvoorwaarden recht hebt op uitkering van het verzekerd bedrag. Het verzekerd bedrag is altijd gelijk aan het openstaande saldo van Gespreid betalen met krediet met een maximum van € 5.000.-.
    Bij wie ben ik verzekerd?
    Wehkamp Finance en wehkamp zijn geen verzekeringsmaatschappij. Wij hebben Saldozeker afgesloten voor onze klanten met Gespreid betalen met krediet en bemiddelen in deze verzekering. Wij hebben deze verzekering afgesloten bij BNP Paribas Cardif Levensverzekeringen NV en BNP Paribas Cardif Schadeverzekeringen NV. Dat betekent dat als je aanspraak wilt maken op Saldozeker, zij er zorg voor dragen dat je verzoek (claim) uiteindelijk wordt afgehandeld. Gedurende de looptijd van Saldozeker heb je echter altijd één aanspreekpunt, en dat is wehkamp. Dus als je vragen hebt over Saldozeker, iets wilt wijzigen en/of een claim in wilt dienen, dan kun je contact opnemen met wehkamp. Wij zorgen er voor dat je verzoek (indien nodig) wordt doorgestuurd naar BNP Paribas Cardif Levensverzekeringen NV en BNP Paribas Cardif Schadeverzekeringen NV.
    Wat is het certificaat van deelname?
    Ter bevestiging van je deelname aan de collectieve verzekering Saldozeker heb je van ons een certificaat van deelname ontvangen. Op dit certificaat van deelname staan alle gegevens van jou als verzekerde en, indien meeverzekerd, je partner. Hierop staan ook de belangrijkste punten uit de algemene verzekeringsvoorwaarden.
    Wat is de serviceovereenkomst?
    Bij de dienstverlening die wehkamp en Wehkamp Finance uitvoeren, hoort een serviceovereenkomst waarin deze dienstverlening is omschreven. Deze dienstverlening bestaat onder andere uit het (doorlopend) beheer van de verzekering, verkoop van de verzekering, onderhoud van systemen en de website, personeels-, bureau-, innings- en incassowerkzaamheden, beheer van klantgegevens en de administratie (niet zijnde de afhandeling) van claims.
    Wat zijn de kosten voor Saldozeker?
    In totaal betaal je voor Saldozeker 1% van het openstaande saldo van Gespreid betalen met krediet per maand. Deze kosten zijn onderverdeeld in een bijdrage in de premie (0,4%) en servicekosten (0,6%). De bijdrage in de premie komt direct ten goede aan de verzekeraars waar wij Saldozeker hebben ondergebracht, namelijk BNP Paribas Cardif Levensverzekeringen NV en BNP Paribas Cardif Schadeverzekeringen NV. We rekenen servicekosten om de kosten voor de dienstverlening van wehkamp en Wehkamp Finance te dekken. We brengen je maximaal € 275.- aan totale servicekosten in rekening gedurende de gehele looptijd van je deelname aan Saldozeker.
    Hoe betaal ik mijn premie?
    De kosten voor Saldozeker zijn bij je maandbedrag inbegrepen. Hierdoor is het maandbedrag hoger dan wanneer je geen Saldozeker hebt afgesloten. De looptijd blijft gelijk. De kosten voor Saldozeker zie je apart terug op je rekeningoverzicht.
    Hoe kan ik wehkamp Saldozeker opzeggen?
    Je kunt Saldozeker dagelijks opzeggen. Je opzegging geef je door via incasso@wehkamp.nl of je stuurt het certificaat van deelname ter opzegging naar ons terug:

    Wehkamp Finance B.V.
    Meeuwenlaan 2
    8011 BZ Zwolle

    Zodra we je opzegging hebben ontvangen, zetten we Saldozeker stop en ontvang je van ons een bevestiging van je opzegging. Je betaalt vanaf dat moment geen servicekosten en bijdrage in de verzekeringspremie meer.
    Hoe kan ik een claim indienen?
    Als je aanspraak wilt maken op de dekking van Saldozeker kun je een claim indienen via het claimformulier. Wij sturen je verzoek vervolgens door naar de verzekeraars, BNP Paribas Cardif Levensverzekeringen NV en BNP Paribas Cardif Schadeverzekeringen NV. Zij beoordelen je claim en nemen binnen vijf werkdagen na ontvangst van het verzoek contact met je op.

    Is je vraag nog niet beantwoord met het bovenstaande?
    Neem dan contact op met onze klantenservice.