Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. Hiermee verzamelen we persoonsgegevens en volgen wij en derden je internetgedrag. Op onze website en die van derden. Waarom? Zodat wij en derden je advertenties kunnen laten zien die bij jouw interesses passen, en zodat je informatie kunt delen op social media. Meer weten?     Sluiten

kies categorie
  • Dames
  • Heren
  • Kinderen
  • Baby
  • Wonen & Slapen
  • Tuin & Klussen
  • Huishouden
  • Elektronica
  • Speelgoed & Games
  • Sport & Vrije Tijd
  • Mooi & Gezond
  • Boeken, Films & Muziek
  • Sale
  • Premium
  • Merken
Home Bezorgen  
  • Bezorgen

    Gratis verzending bij bestellingen vanaf 20.-. Onder de 20.- betaal je 2.95 verzendkosten.

    Kies jouw bezorgopties

    Bij wehkamp bezorgen we snel op de plek en tijdstip naar keuze. Er zijn twee opties voor bezorgen waaruit je kunt kiezen. Je kunt je bestelling laten bezorgen op een adres naar keuze, dat kan zijn thuis of bijvoorbeeld op je werk. Daarnaast kun je ook nog eens het bezorgmoment zelf kiezen waardoor je er bijvoorbeeld niet de hele dag voor thuis hoeft te blijven. Je kunt je bestelling altijd volgen via “Mijn bestelling” in de “Mijn Wehkamp” omgeving. Je kunt je bezorgafspraak ook wijzigen met behulp van de Wehkamp app.

    Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om je bestelling te laten afleveren bij een DHL punt. Je kunt zelf een DHL punt kiezen bij jou in de buurt en daar je pakketje ophalen. Je kunt een DHL punt in de buurt opzoeken via de "Zoek een DHL punt" functie op de website. Het is nog steeds mogelijk om dan je bestelling te volgen via "Mijn bestelling", en zoals gebruikelijk kun je het pakketje meestal de volgende dag al ophalen bij het gekozen DHL punt. Nog handiger is dat je een SMS of email ontvangt wanneer je bestelling klaarligt bij het DHL punt naar keuze en je ruim 7 dagen de tijd hebt om het pakketje op te halen.

    Grotere artikelen bezorgen

    Grotere artikelen bezorgen we ook gewoon thuis binnen een tijdvak naar keuze. Deze artikelen komen met de vrachtwagen en daarom gelden er iets andere voorwaarden voor bezorgen. De dag voor de bezorgdag ontvang je een e-mail met alle bezorginformatie, je kunt dan nog tot 23:59 uur kiezen binnen welk tijdvak jij je bestelling wil ontvangen. We zetten de grotere artikelen gratis op de juiste plek, pakken de artikelen uit en controleren we gelijk op eventuele beschadigingen.

    Waarom is mijn bestelling er nog niet?

    Soms kan de levering van je bestelling toch nog iets langer duren, dit kan verschillende reden hebben. 95% van onze artikelen is direct leverbaar maar voor sommige artikelen duurt het iets langer, dit staat gelukkig wel altijd aangegeven bij het product. Bestel je op zaterdag dan leveren we direct de maandag er op en ben je nieuw bij Wehkamp dan kan het wat langer duren omdat je we graag eerst je gegevens goed checken. Woon je op de Waddeneilanden dan kan de boottocht voor wat vertraging zorgen in de bezorging. Tot slot, kunnen extreme weersomstandigheden of drukte op de weg er voor zorgen dat de bezorger later arriveert dan het afgesproken bezorgmoment. Bestel je grotere artikelen (zoals fitnessartikelen of Amerikaanse koelkasten) dan kan het zijn dat deze direct geleverd worden door de fabrikant. De fabrikant zal zelf contact met je opnemen op een bezorgafspraak te maken. Het kan ook zijn dat je limiet niet voldoende is, dan vragen we je om een vooruitbetaling en kan het zijn dat je levering er wat langer over doet.

    Nog meer voordelen van wehkamp

    We hebben nog veel meer voordelen bij wehkamp. Retourneren is namelijk altijd gratis, zelfs als we je pakketje komen ophalen. Je kunt daarnaast zelf bepalen hoe je wilt betalen, dit kan vooraf, achteraf of gespreid. En wanneer je voor 23:59 uur bestelt heb je je artikel meestal de volgende dag al in huis. Heb je nog meer vragen dan kun je via telefoon, social media of email contact opnemen met onze klantenservice.