Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken. Hiermee verzamelen we persoonsgegevens en volgen wij en derden je internetgedrag. Op onze website en die van derden. Waarom? Zodat wij en derden je advertenties kunnen laten zien die bij jouw interesses passen, en zodat je informatie kunt delen op social media. Meer weten?     Sluiten

kies categorie
  • Dames
  • Heren
  • Kinderen
  • Baby
  • Wonen & Slapen
  • Tuin & Klussen
  • Huishouden
  • Elektronica
  • Speelgoed & Games
  • Sport & Vrije Tijd
  • Mooi & Gezond
  • Sale
  • Premium
  • Merken
Home

De 10 voordelen van wehkamp.nl

 

De 10 voordelen van wehkamp.nl

  • De 10 voordelen van wehkamp.nl
  • * Voor 23:00 uur besteld, is morgen in huis

    Bestel je voor 23:00 uur, dan kunnen wij bijna alle artikelen de volgende dag bezorgen, waar en wanneer jij dat wilt. Ruim 95% van de artikelen is direct uit voorraad leverbaar. Bestellingen die je op zaterdag plaatst, ontvang je op de maandag daarop. Kan iets niet de volgende dag bezorgd worden, dan laten wij je dat weten tijdens het plaatsen van je bestelling. Een gedetailleerd overzicht van de uitzonderingen, vind je hier.

    1.
  • Bezorgd, waar en wanneer je wilt

    Je bepaalt zelf wanneer en waar je je bestelling bezorgd wilt hebben: thuis, op je werk, bij een DHL Parcelshop of op een ander adres. Via track & trace op Mijn wehkamp.nl kun je de voortgang van je bestelling volgen. Per e-mail of sms informeren wij je als jouw bestelling gearriveerd is op een DHL Parcelshop of hoe laat wij een groot artikel bij jou thuis bezorgen. Bij kleine artikelen kun je van tevoren aangeven in welk tijdvak jij deze bezorgd wilt krijgen. Je hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven.

    2.
  • 14 dagen zichttermijn, retourneren is gratis

    Bij wehkamp.nl mag je 14 dagen nadenken over je aankoop. Zo kun je alles uitgebreid passen, bekijken en beoordelen. Ook als het om een bank of tv gaat. Mocht je aankoop toch niet geheel naar wens zijn, dan kun je het gratis retourneren. Voor kleine artikelen hoef je geen afspraak te maken: je levert jouw retourartikelen af bij een van onze DHL Parcelshops. Wil je liever dat we het bij je thuis komen halen of betreft het een groot artikel, dan kun je een retourafspraak maken.

    3.
  • Uitgebreide productinformatie en reviews van klanten

    Bij alle producten vind je uitgebreide productinformatie en gedetailleerde foto’s. Veel producten kun je van alle kanten bekijken dankzij onze 360 graden fotografie en video’s. En je kunt tot in detail inzoomen. Dankzij de onafhankelijke reviews van meer dan 100.000 klanten lees je ook wat anderen ervan vinden. Zodat jij precies weet wat je kiest.

    4.
  • Ruime keuze

    Je kunt bij ons kiezen uit ruim 150.000 artikelen van ruim 1.200 merken. Van fashion tot wonen en van games tot gadgets. Met behulp van de filters kun je op maat, merk, kleur of productsoort selecteren. Wil je graag op ideeën worden gebracht? Met ons e-magazine en onze lookbooks helpen we je om de beste keus te maken.

    5.
  • Veilig betalen op verschillende manieren

    Je betaalt bij wehkamp.nl in onze beveiligde SSL-omgeving. Er zijn hiervoor verschillende mogelijkheden: betalen kan met iDEAL, met de wehkamp.nl balansrekening of na ontvangst van je bestelling. Natuurlijk kun je ook je wehkamp.nl cadeaubon inwisselen. Afhankelijk van jouw situatie kunnen de betaalopties verschillend zijn. Bekijk hier alle mogelijkheden.

    6.
  • Gespreid betalen

    Komt het nu niet zo goed uit qua betaling? Met de wehkamp.nl balansrekening kun je eventueel gespreid betalen en extra geld lenen met de service geld lenen. Voordat je een balansrekening aanmaakt, toetsen we of je aan de wettelijke voorwaarden voldoet.

    7.
  • Uitpakken, controleren en op z’n plek zetten

    Grote artikelen pakken wij uit, controleren wij op beschadigingen en zetten wij voor je op de plek die jij wilt. Dus ja: ook die nieuwe wasmachine brengen we eventueel naar zolder. Bovendien nemen wij oude vergelijkbare apparaten weer mee.

    8.
  • Persoonlijk contact

    Op Facebook en Twitter kun je ons webcareteam een bericht sturen met jouw vragen en opmerkingen. Je kunt natuurlijk ook een e-mail sturen. Of bellen: van 08.00 - 23.00 7 dagen per week zitten onze medewerkers voor je klaar op 038 - 845 45 45 (lokaal tarief). We helpen je graag.

    9.
  • Mijn wehkamp.nl

    We hebben een unieke, zeer uitgebreide persoonlijke omgeving ‘Mijn wehkamp.nl’. Hier kun je jouw voorkeuren opslaan, pakketjes volgen, wensenlijst maken en je betalingen erop naslaan. Een goed beschermde omgeving die echt van jou persoonlijk is. Zodat jij zorgeloos kunt shoppen.

    10.