Newsroom Wehkamp
  • Persberichten
  • Media
  • Huisstijl
  • Bedrijfsinformatie
  • Duurzaamheid
23 juni 2022

Wehkamp boekt opnieuw winstgevende groei in 2021-2022

Lees volledig bericht

Persberichten

08 juni 2022

Wehkamp wint Shopping Award voor hét warenhuis van Nederland

02 juni 2022

Wehkamp en VERO MODA introduceren bo-ho festival collectie

15 maart 2022

Nieuw bij Wehkamp: bruidscollectie

11 maart 2022

Wehkamp kiest opnieuw voor DHL

09 februari 2022

Wehkamp breidt logistieke centrum fors uit vanwege groei

24 november 2021

WE Fashion Curve collectie bij Wehkamp

Bekijk meer

Media

Bekijk alles

Huisstijl

Bekijk alles

Jennita van Herrikhuijzen
Lead Public Relations
Met zwangerschapsverlof
pers@wehkamp.nl
Nathalie Colom y Vicens
Lead Public Relations a.i.
0651112057
NColom@wehkamp.nl
Wehkamp Klantenservice
Voor alle klantenvragen
038 - 845 45 45

Facebook Linkedin Instagram Youtube

Als pure e-commerce speler sinds 2010 is Wehkamp sterk verbonden met de Nederlandse samenleving en dit komt mede door haar lange historie die 70 jaar terugvoert tot 1952 toen Wehkamp begon als een postorderbedrijf. Vandaag de dag koopt ruim 30% van de Nederlandse gezinnen bij Wehkamp. Het bedrijf onderscheidt zich van andere e-commercespelers door een continue focus op het bieden van de 'meest inspirerende, gecureerde en relevante online shop voor mode en wonen'. Wehkamp biedt meer dan 2.500 wereldwijde en lokaal bekende merken, naast het groeiende private-labelassortiment, aan een actief klantenbestand van 2,5 miljoen klanten.