23
mei
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

wehkamp.nl start strategische samenwerking met Koninklijke Siebel Juweliers

ZWOLLE, 23 mei 2013 – wehkamp.nl en Koninklijke Siebel Juweliers zijn een strategische samenwerking gestart. Vanaf vandaag zullen sieraden en horloges van Siebel Juweliers worden aangeboden op wehkamp.nl. Met de samenwerking willen beide partijen de modebewuste consument de mogelijkheid bieden hun totale outfit met bijpassende juwelen en horloges online te kopen. Medio juni zal de totale collectie van zo’n 1.300 items van merken zoals Buddha to Buddha, Ti Sento en Pandora beschikbaar zijn op wehkamp.nl.

Consumenten zijn steeds meer op zoek naar gemak. Zij zoeken naar online retailkanalen die hen totaaloplossingen kunnen bieden. Met de samenwerking met Siebel Juweliers speelt wehkamp.nl in op deze behoefte van de consument.

 

Inspireren van consumenten
In de afgelopen jaren is wehkamp.nl al verschillende strategische samenwerkingen aangegaan. Het online warenhuis wil haar klanten inspireren en hulp bieden om er iedere dag weer perfect uit te zien. Door de samenwerking met Koninklijke Siebel Juweliers, kan de modebewuste klant nu bijpassende juwelen en horloges aanschaffen bij hun outfit. “wehkamp.nl onderzoekt continu de mogelijkheden samen te werken met merken waarmee we onze klant een zo actueel mogelijk aanbod kunnen bieden. Zo zijn wij vorig jaar al samenwerkingen gestart met modemerken als Mango, Sacha en WE Fashion en zal de samenwerking met Siebel ervoor zorgen dat ons assortiment horloges & sieraden wordt aangevuld met producten van grote en fashionable merken zoals Buddha to Buddha, Ti Sento en Pandora. Klanten kunnen hiermee een ultieme finishing touch geven aan hun outfit”, aldus Paul Nijhof, CEO wehkamp.nl.

Onderdeel omnichannel strategie 
Koninklijke Siebel Juweliers ziet in wehkamp.nl dé expert op het gebied van e-commerce. Met haar 37 winkels is Siebel een belangrijke speler als het gaat om juwelen, sieraden en horloges. Echter deze producten worden online alleen op de eigen website aangeboden. Hier brengt de samenwerking met wehkamp.nl verandering in. “De samenwerking met wehkamp.nl is onderdeel van onze omnichannel strategie. Door deze samenwerking kunnen onze klanten nu nog gemakkelijker online gewenste sieraden en horloges aanschaffen. wehkamp.nl vormt nu onze enige online partner”, aldus Johan van Hees, Algemeen Directeur bij Siebel Juweliers.

Jacht op 1 karaat diamant
Om de samenwerking met Siebel Juweliers te vieren start wehkamp.nl een unieke social media game op haar Facebookpagina. Met deze social media game kunnen deelnemers een 1 karaat diamant winnen, ter waarde van 15.000 euro. De game gaat aanstaande maandag van start. Deelnemers krijgen tien verschillende tips, die zullen leiden naar de ultieme prijs: de 1 karaat diamant.