17
november
2011
|
00:00
Europe/Amsterdam

wehkamp.nl introduceert cadeaubon

ZWOLLE, 17 november 2011 – Deze week is het online assortiment van wehkamp.nl verrijkt met de introductie van de wehkamp.nl cadeaubon. Met de introductie van de cadeaubon hoopt het online warenhuis- naast de ruim 114 miljoen huidige bezoekers – nieuwe klanten te inspireren en de grote diversiteit aan producten op wehkamp.nl te tonen.

De beslissing om de cadeaubon te introduceren is mede tot stand gekomen vanwege de toenemende vraag van onze klanten.  “De cadeaubon is een populair cadeau. Met de introductie van de wehkamp.nl cadeaubon geven we antwoord op de grote hoeveelheid aanvragen en kunnen onze klanten nu het hele assortiment van wehkamp.nl cadeau geven aan anderen”, aldus Helga van den Oord, accountmanager Marketing.

De ontvangers van de bon hebben keuze uit meer dan honderd duizend verschillende producten op het gebied van Mode, - Huis, Tuin & Do It Yourself, - Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, - Sport & Vrije Tijd en Mooi & Gezond. De cadeaubon, die voor verzending feestelijk wordt verpakt,  is verkrijgbaar in 4 varianten:  € 10, € 15, € 25 en € 50. Aan de binnenzijde van het hoesje is een mogelijkheid om de cadeaubon te personaliseren. De cadeaubon kan  voor verschillende doeleinden worden gebruikt: variërend van verjaardagscadeau tot kerst- of relatiegeschenk.

wehkamp.nl
wehkamp.nl, één van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,6 miljoen vaste klanten, ruim 114 miljoen bezoekers per jaar en circa 5 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland. De merkwaarden van wehkamp.nl -actueel, verrassend, eigenzinnig en betrokken- zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug. RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl  en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 488 miljoen euro in het boekjaar 2010/2011, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming.