29
augustus
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

wehkamp.nl en Mango breiden strategische samenwerking uit

wehkamp.nl eerste online aanbieder van herenkledingcollectie H.E. by Mango

ZWOLLE, 29 augustus 2013 – Vanaf vandaag biedt wehkamp.nl als eerste de herenkledingcollectie ‘H.E. by Mango’ online aan. Ruim een jaar na aanvang van de strategische samenwerking met Mango, voegt wehkamp.nl nu ruim 400 items uit Mango’s herenlijn toe aan zijn assortiment. Door het toevoegen van de H.E. by Mango-collectie op wehkamp.nl wordt deze beschikbaar voor een breed publiek en versterkt Mango zijn ‘clicks and bricks-beleid’. De herencollectie bestaat uit diverse casual basics, zoals  T-shirts, colberts en broeken, aangevuld met enkele klassieke en stijlvolle kostuums.

H.E. by Mango
H.E. by Mango is het merkconcept van Mango dat zich richt op de jonge, modebewuste man. Wereldwijd zijn er inmiddels 117 H.E.-stores, waarvan er vier zijn gevestigd in Nederland. “Wij hebben gezien dat de samenwerking tussen Mango en wehkamp.nl fantastische resultaten oplevert. We willen dit succes graag continueren door het concept H.E. by Mango aan het assortiment van wehkamp.nl toe te voegen”, aldus Cees de Jong, Expansion Director van Mango.

Mango biedt de H.E. by Mango-collectie al geruime tijd uitsluitend via zijn eigen onlinekanaal aan. De samenwerking met wehkamp.nl brengt hier verandering in. “Wij zijn er trots op om als eerste externe online aanbieder de herencollectie van Mango aan ons assortiment toe te kunnen voegen. Mango reageert op deze manier, samen met ons, op een toenemende vraag naar het assortiment van H.E. by Mango. We kunnen onze klanten met deze collectie positief verrassen en een actueel en relevant assortiment aanbieden”, aldus Edith Meijer, Director Buying & Sales bij wehkamp.nl. 

Over Mango
MANGO is in 1984 begonnen met een winkel aan de Paseo de Gracia in Barcelona. Inmiddels heeft MANGO ruim 2.650 verkooppunten in 107 landen over de gehele wereld. MANGO ontwerpt en verkoopt kleding voor de modebewuste man en vrouw. Prijs, kwaliteit en duurzaamheid staan daarbij hoog in het vaandel.

Over wehkamp.nl
wehkamp.nl, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, zo’n 122 miljoen bezoekers per jaar en ruim 7 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en het grootste online-warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit ruim 180.000 artikelen verdeeld over Mode, - Huis, Tuin & Do It Yourself, - Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, - Sport & Vrije Tijd en Mooi & Gezond. RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 590 miljoen euro in het boekjaar 2012/2013 het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming.