14
september
2018
|
15:04
Europe/Amsterdam

Wehkamp wint Webshop Awards in de categorie Damesmode

Gistermiddag heeft Wehkamp de Webshop Awards 2018-2019 gewonnen in de categorie Damesmode. Bijna 215.000 consumenten kozen uit 450 retailers hun favoriete winkelketens en webshops. De prijsuitreiking vond plaats in Circl, het circulaire paviljoen van ABN AMRO in Amsterdam.

Piet Coelewij, ceo van Wehkamp: “Fantastisch om deze prijs te winnen! In de categorie waarin Wehkamp ontzettend relevant is én wil zijn, mode, winnen wij de Webshop Awards 2018-2019! Wehkamp groeit momenteel hard en steeds meer vrouwen weten hun weg naar Wehkamp te vinden voor mode, wonen, beauty en baby/kids. We hebben het afgelopen jaar samen heel veel stappen gezet in de samenstelling van ons assortiment met verrassend leuke merken, het creëren van die fijne shopervaring en het verder optimaliseren van de (bezorg)services. Mooi om deze waardering van onze klanten te krijgen, dat is natuurlijk waar wij het allemaal voor doen. Elke dag weer een beetje beter.”

Retailer of the Year

De award is onderdeel van de jaarlijkse 'Retailer of the Year' verkiezing. De winnaars van de categorieprijzen zijn genomineerd om overall winnaar te worden van de titel ‘Beste Winkelketen van Nederland’ of de ‘Webshop Awards Nederland’. De uitreiking hiervan is op 18 oktober. Consumenten kunnen op Wehkamp stemmen van 17 september tot en met 16 oktober op www.webshop-awards.nl/stemmen

 

Over Wehkamp

Wehkamp is het meest verrassende online warenhuis van Nederland. Wehkamp heeft ruim 2 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer vrouwen weten hun weg naar Wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van zo’n 2.000 merken, voornamelijk in de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kinds. Wehkamp verkoopt grote internationale merken, lokale merken, kleine merken en exclusieve merken. Daarnaast produceert Wehkamp veel collecties onder private label. Wehkamp gelooft erin om mode en lifestyle op een slimme manier te combineren met online technologie en een fijne shopervaring, om zo een relevant en overtuigd platform te kunnen bieden aan haar klanten en partners. Inmiddels shopt meer dan 50% van de klanten mobiel en dan voornamelijk via de app. Voor het volledige assortiment geldt vandaag besteld, morgen in huis met gratis verzending én gratis retour. De missie van Wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.