28
november
2017
|
16:13
Europe/Amsterdam

Wehkamp wint twee Dutch Search Awards

Wehkamp heeft voor het tweede jaar op rij twee Dutch Search Awards gewonnen. De jury beoordeelde dit jaar een recordaantal cases. Wehkamp was genomineerd in twee categorieën, 'Beste PPC campagne' en ‘Beste in-house team' (publieksprijs) en nam ze tijdens de uitreiking op 23 november allebei mee naar huis.

Dit jaar is het aantal inzendingen verdubbeld ten opzichte van vorig jaar. In totaal zijn 100 agencies, consultants en merken genomineerd, verdeeld over 18 categorieën. De genomineerden van de tweede editie van de Dutch Search Awards zijn dit jaar gekozen door een vakjury met daarin onder andere SEA-experts van Microsoft, Google en LinkedIn.

Over Wehkamp

Wehkamp is het meest verrassende online warenhuis van Nederland. Wehkamp heeft ruim 2,7 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer vrouwen weten hun weg naar Wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van zo’n 2.000 merken, voornamelijk in de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kind. Wehkamp verkoopt grote internationale merken, lokale merken, kleine merken en exclusieve merken. Daarnaast produceert Wehkamp veel collecties onder private label. Wehkamp gelooft erin om mode en lifestyle op een slimme manier te combineren met online technologie en een fijne shopervaring, om zo een relevant en overtuigd platform te kunnen bieden aan haar klanten en partners. Inmiddels shopt meer dan 50% van de klanten mobiel en dan voornamelijk via de app. Voor het volledige assortiment geldt vandaag besteld, morgen in huis met gratis verzending én gratis retour. De missie van Wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.