28
november
2017
|
16:13
Europe/Amsterdam

wehkamp wint twee Dutch Search Awards

Wehkamp heeft voor het tweede jaar op rij twee Dutch Search Awards gewonnen. De jury beoordeelde dit jaar een recordaantal cases. Wehkamp was genomineerd in twee categorieën, 'Beste PPC campagne' en ‘Beste in-house team' (publieksprijs) en nam ze tijdens de uitreiking op 23 november allebei mee naar huis.

Dit jaar is het aantal inzendingen verdubbeld ten opzichte van vorig jaar. In totaal zijn 100 agencies, consultants en merken genomineerd, verdeeld over 18 categorieën. De genomineerden van de tweede editie van de Dutch Search Awards zijn dit jaar gekozen door een vakjury met daarin onder andere SEA-experts van Microsoft, Google en LinkedIn.

Over wehkamp

Wehkamp is hét online warenhuis voor gezinnen in Nederland. Wehkamp heeft ruim 2 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer mensen weten hun weg naar wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van 2.000 merken, verdeeld over de categorieën mode, wonen & slapen, tuin & klussen, huishouden, elektronica, speelgoed & games, sport & vrije tijd en mooi & gezond. De missie van wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.