02
april
2019
|
10:24
Europe/Amsterdam

Wehkamp verwelkomt Monique Frant als Chief People Officer

 

Vanaf heden versterkt Monique Frant als nieuwe Chief People Officer (CPO) de directie van Wehkamp.

Monique (50) heeft al ruim 15 jaar ervaring in het HR-vak. Onder andere als Europese HR director bij Sonos Europe BV en als Group Chief People Officer bij SGG Group. Monique volgt, in haar rol als CPO bij Wehkamp, Miranda Berkhof op. Miranda werd onlangs benoemd als Chief Sales Officer.

Monique Frant, CPO bij Wehkamp: “Wehkamp is een prachtig merk dat al ruim 66 jaar lang leeft in de hoofden en harten van Nederlandse gezinnen. Ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van zo’n mooie organisatie en vind het geweldig om te zien dat Wehkamp zo’n diversiteit aan mensen in huis heeft. Van collega’s die al 40 jaar in dienst zijn, met alle kennis en ervaring die daar bij hoort, tot jonge collega’s die hun carrière bij Wehkamp starten. Ik kijk er naar uit om te bouwen aan de volgende fase in de ingezette transformatie naar een innovatieve, digitale organisatie op het ijzersterke fundament dat in de afgelopen jaren is neergezet.

Piet Coelewij, CEO bij Wehkamp: “Wehkamp is de laatste jaren enorm in ontwikkeling. De huidige tijd vraagt niet alleen een andere benadering van onze klant, maar ook een andere expertise van onze collega’s. We hebben een ontzettend sterk merk en zijn ervan overtuigd dat we met Monique nog verder kunnen bouwen aan de ontwikkeling hiervan. Monique zal, samen met het Leadership team, zorg dragen voor de transformatie naar een nog snellere, flexibele en fluïde organisatie die Wehkamp in staat stelt haar klanten een optimale shopervaring te bieden.”

 

 

Over Wehkamp

Wehkamp is het meest verrassende online warenhuis van Nederland. Wehkamp heeft ruim 2,7 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer vrouwen weten hun weg naar Wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van zo’n 2.000 merken, voornamelijk in de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kind. Wehkamp verkoopt grote internationale merken, lokale merken, kleine merken en exclusieve merken. Daarnaast produceert Wehkamp veel collecties onder private label. Wehkamp gelooft erin om mode en lifestyle op een slimme manier te combineren met online technologie en een fijne shopervaring, om zo een relevant en overtuigd platform te kunnen bieden aan haar klanten en partners. Inmiddels shopt meer dan 50% van de klanten mobiel en dan voornamelijk via de app. Voor het volledige assortiment geldt vandaag besteld, morgen in huis met gratis verzending én gratis retour. De missie van Wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.