02
oktober
2018
|
13:03
Europe/Amsterdam

Wehkamp opent exclusieve online winkel van de Efteling

ook voor het Jokie knuffeldoekje, Raveleijn vuurzwaard en de Pardoes pantoffels geldt vanaf nu ‘vandaag besteld, morgen in huis’

Vanaf vandaag zijn de sprookjes van de Efteling ook buiten Kaatsheuvel verkrijgbaar, exclusief bij Wehkamp. Wehkamp lanceert een heuse Efteling shop-in-shop met allerlei Efteling-items die normaal gesproken alleen te koop zijn in het park zelf. Het assortiment bestaat vooral uit speelgoed, babyartikelen, verkleedkleren en knuffels.

Verwonderen en Verrassen

Wehkamp wordt de exclusieve verkooppartner van de Efteling buiten het park. Naast de verkoop van Efteling-producten gaan het online warenhuis en het grootste attractiepark van Nederland ook samenwerken op andere gebieden, waaronder Marketing, om zo meer nieuwe klanten en bezoekers aan te trekken. Beide Nederlandse bedrijven bestaan 66 jaar en richten zich op families. De Efteling wil mensen verwonderen en Wehkamp wil mensen verrassen. Deze samenwerking voelt voor beide bedrijven als een natuurlijke match en belooft veel moois voor de toekomst.

Algemeen directeur van de Efteling, Fons Jurgens: “Wehkamp bezorgt de wereld van de Efteling nu ook bij je thuis. En daar worden wij blij van, want verhalen tot leven brengen is wat de Efteling graag doet. Er is heel veel vraag naar de items die wij verkopen in de Efteling-winkel, ook buiten het park. Dat is vanaf vandaag mogelijk. Wehkamp en de Efteling gaan een hele mooie samenwerking aan, waarbij de Efteling shop-in-shop een belangrijk onderdeel is. De Efteling brengt haar sprookjesbeleving steeds vaker bij de mensen thuis. Dat doen we door televisieseries, Efteling Kids Radio en de Efteling YouTube-kanalen. En nu dus óók door de online verkoop van speciale Efteling-producten. Supersnel bezorgd door Wehkamp!”

Piet Coelewij, ceo van Wehkamp:” Wij zijn heel blij met deze leuke samenwerking. We zitten allebei in het hart van elkaars doelgroep, gezinnen, en hebben enorm veel overlap. Wij willen onze klanten graag verrassen en hen een relevant assortiment bieden. Wehkamp heeft zelf de volle focus op de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kind. Voor alle andere categorieën gaan we investeren in partnerships. Ook deze samenwerking met de Efteling is daar een goed voorbeeld van. De Efteling heeft prachtige verhalen, een rijke historie en daardoor mooie content en producten. Wehkamp is goed in een superfijne shopervaring waar klanten blij van worden, een optimale app, snelle fulfilment en bezorging. Mooi om deze werelden nu samen te brengen voor alle gezinnen in Nederland.”

De exclusieve online Efteling-winkel bij Wehkamp:

www.wehkamp.nl/specials/efteling

 

Over Wehkamp

Wehkamp is het meest verrassende online warenhuis van Nederland. Wehkamp heeft ruim 2,7 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer vrouwen weten hun weg naar Wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van zo’n 2.000 merken, voornamelijk in de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kind. Wehkamp verkoopt grote internationale merken, lokale merken, kleine merken en exclusieve merken. Daarnaast produceert Wehkamp veel collecties onder private label. Wehkamp gelooft erin om mode en lifestyle op een slimme manier te combineren met online technologie en een fijne shopervaring, om zo een relevant en overtuigd platform te kunnen bieden aan haar klanten en partners. Inmiddels shopt meer dan 50% van de klanten mobiel en dan voornamelijk via de app. Voor het volledige assortiment geldt vandaag besteld, morgen in huis met gratis verzending én gratis retour. De missie van Wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.