21
september
2018
|
11:33
Europe/Amsterdam

Wehkamp lanceert nieuwe najaarscampagne gericht op mode en vrouwen

introductie nieuw logo: frisser, feller en vrouwelijker

Vanaf deze week is in heel Nederland de nieuwe najaarscampagne van Wehkamp te zien. Met deze outdoor campagne, voorzien van een nieuw logo, zet Wehkamp vol in op een verrassend assortiment, mode voor een goede prijs en het bereik van vrouwen.

focus op mode

Met de nieuwe campagne wil Wehkamp laten zien dat het verrassend leuke én betaalbare merken verkoopt, van grote internationale merken tot kleine exclusievere merken. Ook zet het online warenhuis vol in op zichtbaarheid en mode, de belangrijkste categorie voor Wehkamp. Naast de inzet van outdoor, gericht op alle vrouwen van Nederland, zullen diverse groepen vrouwen (waaronder vooral moeders), ook bereikt worden door een meer gerichte en gepersonaliseerde online aanpak.

nieuw logo

Om de focus op vrouwen te bekrachtigen en de zichtbaarheid van Wehkamp te ondersteunen, is óók het logo vernieuwd. Het nieuwe koraalrode logo is frisser, feller van kleur, heeft meer mooie rondingen en is veel vrouwelijker. Door het nieuwe logo consistent en zichtbaar in te zetten, wil Wehkamp duidelijker aanwezig zijn in het straatbeeld.

Joost van Hilten, CMPO (Chief Marketing & Product Officer) van Wehkamp: “Wij zijn heel blij met deze campagne en het nieuwe logo. Wehkamp is online marktleider in mode, wonen, beauty en baby/kids en dat willen we ook uitdragen. We willen veel zichtbaarder zijn voor vrouwen in Nederland en echt laten zien dat Wehkamp die enorme selectie aan mooie én betaalbare merken heeft. En uiteindelijk willen we gewoon dat vrouwen en hun gezin blij worden van Wehkamp en dat ze graag bij ons shoppen!”

 

Over Wehkamp

Wehkamp is het meest verrassende online warenhuis van Nederland. Wehkamp heeft ruim 2,7 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer vrouwen weten hun weg naar Wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van zo’n 2.000 merken, voornamelijk in de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kind. Wehkamp verkoopt grote internationale merken, lokale merken, kleine merken en exclusieve merken. Daarnaast produceert Wehkamp veel collecties onder private label. Wehkamp gelooft erin om mode en lifestyle op een slimme manier te combineren met online technologie en een fijne shopervaring, om zo een relevant en overtuigd platform te kunnen bieden aan haar klanten en partners. Inmiddels shopt meer dan 50% van de klanten mobiel en dan voornamelijk via de app. Voor het volledige assortiment geldt vandaag besteld, morgen in huis met gratis verzending én gratis retour. De missie van Wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.