10
december
2019
|
09:21
Europe/Amsterdam

Wehkamp gaat samenwerken met kookwinkel Cookinglife

Uitgebreider assortiment met meer premium merken


Om de categorie koken & tafelen beter aan te laten sluiten op de vraag van de klant, is Wehkamp een samenwerking aangegaan met kookwinkel Cookinglife. Een expert op het gebied van keukengerei en kookartikelen. Sinds 26 november breidt Cookinglife het huidige Wehkamp assortiment uit met nieuwe producten en merken. Daarmee biedt Wehkamp straks een relevant koken & tafelen assortiment van ruim 7.000 artikelen.

Met deze samenwerking heeft Wehkamp een partner gevonden die de hele koken & tafelen categorie naar een hoger niveau kan tillen. Niet alleen qua aantal artikelen, maar ook met de premium merken die toegevoegd worden. Bekende merken zoals Bodum, Joseph Joseph en Villeroy & Boch, maar ook de professionele messen van Diamant Sabatier en de herbruikbare verpakkingen van Bee’s Wax zijn straks bij Wehkamp verkrijgbaar.

Glenn Taylor, CSO bij Wehkamp: “Van bakvormen en keukenhulpjes tot pannen en serviezen; wij willen alles bieden wat een gezin nodig heeft in de keuken. Cookinglife is een professionele partner, waarmee we op een snelle manier ons huidige assortiment kunnen uitbreiden. Zij vullen een gat op binnen onze koken & tafelen categorie, waardoor onze klanten straks voor alles bij ons terecht kunnen.”

Eerder ging Wehkamp een samenwerking aan, waarbij de online shop voor het complete assortiment elektronica en huishoudelijke apparaten gebruikmaakt van BCC. Door deze partnerships verder uit te breiden, creëert Wehkamp nog sneller een breed, relevant en verrassend assortiment voor haar klanten.
 

Over Wehkamp

Wehkamp is het meest verrassende online warenhuis van Nederland. Wehkamp heeft ruim 2,7 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt zo'n 11 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer vrouwen weten hun weg naar Wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van zo’n 2.000 merken, voornamelijk in de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kind. Wehkamp verkoopt grote internationale merken, lokale merken, kleine merken en exclusieve merken. Daarnaast produceert Wehkamp veel collecties onder private label. Wehkamp gelooft erin om mode en lifestyle op een slimme manier te combineren met online technologie en een fijne shopervaring, om zo een relevant en overtuigd platform te kunnen bieden aan haar klanten en partners. Inmiddels shopt 60% van de klanten mobiel en dan voornamelijk via de app. Voor het volledige assortiment geldt vandaag besteld, morgen in huis met gratis verzending én gratis retour.