01
december
2017
|
13:27
Europe/Amsterdam

Wehkamp voegt boeken toe aan assortiment

Op dit moment is de decemberdrukte bij Wehkamp in volle gang. Het speelgoedassortiment is uitgebreid, er is heel veel fashion voor tijdens de feestdagen en er zijn diverse items aan de categorieën mooi & gezond en koken & tafelen toegevoegd. Het online warenhuis heeft nu ook boeken toegevoegd aan het assortiment om tijdens de feestdagen én daarna een nog completer aanbod aan de klant te kunnen aanbieden. Het ideale sint- en kerstcadeau is nu ook verkrijgbaar bij Wehkamp.

Behoefte aan boeken

Wehkamp richt zich voornamelijk op gezinnen in Nederland. Op de vraag wat zij op dit moment misten in ons assortiment was het antwoord: boeken. Om in de behoefte van de klant te voorzien, gaat Wehkamp nu ook boeken verkopen. Wehkamp heeft in eerste instantie ruim 5.000 Nederlandse titels toegevoegd, waaronder de genres Kinderboeken, Literaire fictie en Non-fictie vrije tijd. De komende maanden zal het assortiment groeien naar zo'n 30.000 boeken. Ook worden e-books toegevoegd. Het gaat om een samenwerking met het Centraal Boekhuis. De klant bestelt bij Wehkamp en krijgt het boek geleverd door het Centraal Boekhuis via Post.nl.

De eerste duizenden bestellingen zijn al binnen. Dit zijn met name kinderboeken en de populaire top tien titels.

Over Wehkamp

Wehkamp is het meest verrassende online warenhuis van Nederland. Wehkamp heeft ruim 2,7 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer vrouwen weten hun weg naar Wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van zo’n 2.000 merken, voornamelijk in de categorieën mode, wonen, beauty en baby/kind. Wehkamp verkoopt grote internationale merken, lokale merken, kleine merken en exclusieve merken. Daarnaast produceert Wehkamp veel collecties onder private label. Wehkamp gelooft erin om mode en lifestyle op een slimme manier te combineren met online technologie en een fijne shopervaring, om zo een relevant en overtuigd platform te kunnen bieden aan haar klanten en partners. Inmiddels shopt meer dan 50% van de klanten mobiel en dan voornamelijk via de app. Voor het volledige assortiment geldt vandaag besteld, morgen in huis met gratis verzending én gratis retour. De missie van Wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.