Zwolle,
09
december
2011
|
00:00
Europe/Amsterdam

Medewerkers wehkamp.nl maken hitsingle voor 3FM Serious Request

NightTyme: ‘Almost midnight’ nu al hoog in iTunes hitlijsten

Zwolle, 9 december – Medewerkers van wehkamp.nl, al drie jaar hoofdpartner van 3FM Serious Request, komen dit jaar met een bijzonder initiatief. Creatieven Gideon Nagtegaal en Dennis Hendriksen hebben met steun van wehkamp.nl en Studio Earforce de dancetrack ‘Almost Midnight’ geproduceerd en deze onder weten te brengen bij de oudste Nederlandse muziekmaatschappij CNR Entertainment. De volledige opbrengst van de single komt ten goede aan 3FM Serious Request.

Als projectleiders binnen wehkamp.nl zijn Gideon Nagtegaal en Dennis Hendriksen al drie jaar betrokken bij de organisatie van 3FM Serious Request. Gideon: “Dit jaar wilde we ons niet alleen vanuit wehkamp.nl inzetten, maar meer doen en voor onszelf de lat hoger leggen. Met de merkwaarden van wehkamp.nl; verrassend, eigenzinnig, betrokken en actueel in ons achterhoofd, kwamen we al snel tot de conclusie dat we een track moesten schrijven rond het thema van 3FM Serious Request 2011 ‘This One’s for Mama’. Ik ben vervolgens samen met Tymen Geurts van Earforce de studio ingedoken om het nummer te produceren. Dennis heeft zich op zijn beurt gebogen over de tekst, waarna ik het zelf maar heb ingezongen. Vervolgens werkten ook CNR Entertainment, Buma Cultuur, Copyright Power International en één van de meest gevraagde stemacteurs van Nederland, Boet Schouwink, belangeloos aan de productie mee."

NightTyme
Gideon Nagtegaal en Tymen Geurts zijn geruime tijd actief in de dancescene. Sinds een jaar produceren zij samen onder de naam NightTyme. Eerder dit jaar kwam hun debuutsingle: ‘Can’t Stop’ uit. Gideon werkt al geruime tijd in de mediawereld o.a. bij MTV Networks en produceert al meer dan tien jaar elektronisch muziek. In het dagelijks leven vormt Gideon samen met Dennis Hendriksen het senior creative team van wehkamp.nl. Tymen werkt als audioproducer bij Earforce. Vanuit die positie is hij verantwoordelijk voor alle audio onder de tv-commercials van wehkamp.nl. Verder werkt hij samen met diverse bekende artiesten.

wehkamp.nl en Serious Request
wehkamp.nl is sinds 2009 nauw betrokken bij 3FM Serious Request. Tijdens de voorgaande twee edities werd door wehkamp.nl een totaalbedrag van €190.000,- gedoneerd aan het goede doel. Ook dit jaar worden er weer diverse activiteiten georganiseerd om zoveel mogelijk geld te doneren, waaronder de exclusieve verkoop van het officiële thema-shirt.