30
juli
2013
|
00:00
Europe/Amsterdam

Marlies Dekkers online met wehkamp.nl

ZWOLLE, 31 juli 2013 – Vanaf vandaag is de collectie van Marlies Dekkers online verkrijgbaar bij wehkamp.nl. Het online warenhuis start met zo’n 30 items en zal de collectie in het najaar verder uitbreiden. Hiermee voegt wehkamp.nl een merk met grote nationale en internationale bekendheid toe aan haar assortiment.

De eigentijdse vrouw is op zoek naar stijlvolle lingerie met een perfecte pasvorm. Marlies Dekkers combineert dit met luxe in haar ontwerpen en spreekt hiermee een brede doelgroep aan.  “Wij onderzoeken continue de wensen en behoeften van onze klanten en streven ernaar om deze te vertalen naar een actueel en eigenzinnig aanbod. Gezien de grote vraag naar Marlies Dekkers op wehkamp.nl zijn wij ontzettend trots om de collectie aan ons assortiment toe te kunnen voegen. We kunnen onze klanten met het toevoegen van deze collectie positief verrassen en een actueel en relevant assortiment aanbieden.” aldus José Metz, Unitmanager Mode bij wehkamp.nl.

Onderkleding als bovenkleding
Marlies Dekkers ontwerpt vanuit een duidelijke filosofie. Al haar ontwerpen zijn geïnspireerd door haar eigen visie op het leven en hebben als belangrijkste uitgangspunt dat vrouwen zich sterk moeten voelen in lingerie: ‘Dare to be’. Zij ziet het vrouwelijk lichaam als haar canvas; met het bekende spel van lijnen in haar ontwerpen worden delen van het vrouwelijke lichaam geaccentueerd. Onderkleding mag op deze manier als bovenkleding worden gezien.

Over wehkamp.nl
wehkamp.nl, één van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, zo’n 122 miljoen bezoekers per jaar en ruim 7 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online-warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit ruim 180.000 artikelen verdeeld over Mode, - Huis, Tuin & Do It Yourself, - Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, - Sport & Vrije Tijd en Mooi & Gezond.

RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl  en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 590 miljoen euro in het boekjaar 2012/2013, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming.