Makkelijk lezen met Disney: Rapunzels gids vol grappige, gekke weetjes & knutsels

    Annemarie van den BrinkMakkelijk lezen met Disney: Rapunzels gids vol grappige, gekke weetjes & knutsels

    13.99
    voor 23:00 besteld, morgen in huisverzending door onze partner

    Makkelijk lezen met Disney: Rapunzels gids vol grappige, gekke weetjes & knutsels

    Rapunzel, het meisje met de magische haren. In dit boek deelt ze al haar tips en weetjes met jou. Hoe maak je van je haar een kunstwerk? Hoe knutsel en frutsel je de leukste dingen? Hoe verdedig je je met een koekenpan? In deze creatieve gids ontdek je het allemaal! Door de korte zinnen en speciaal lettertype is Rapunzel's gids ook geschikt voor kinderen met dyslexie.

    Specificaties