Makkelijk lezen met Disney: Frozen Het verhaal van Anna en Elsa

    Isabel VersteegMakkelijk lezen met Disney: Frozen Het verhaal van Anna en Elsa

    12.99
    nog 4 op voorraad
    voor 23:00 besteld, morgen in huisverzending door onze partner

    Makkelijk lezen met Disney: Frozen Het verhaal van Anna en Elsa

    In deze versie van Frozen zijn de zinnen korter en is het verhaal eenvoudiger. Zo kan ieder kind genieten van het verhaal van Anna en Elsa. Duik in een wereld vol kou en ijs. Met een sneeuwman die van zon houdt. Met trollen en een trouw rendier. En de verborgen toverkracht van Elsa. Ook geschikt voor kinderen met dyslexie.

    Specificaties