Retourneren

Zo werkt gratis retourneren
Retour volgen
Retour niet opgehaald/verwerkt

Niet opgehaald door DHL
Was je onverwacht niet thuis op het moment van ophalen? Dan doet de bezorger een kaartje in je brievenbus. Hierop staat een nieuw tijdstip. Komt dit tijdvak niet goed uit, dan kun je met de code op het DHL-kaartje een nieuwe afspraak maken. Was je wel thuis, maar is er niemand aan de deur geweest? Dan kan het zijn dat de planning van de bezorger is uitgelopen. Neem contact met ons op als de bezorger de volgende dag ook niet geweest is.

Tip: Kleine artikelen kun je ook afgeven bij een DHL-punt in de buurt.

Niet opgehaald door Dynalogic
Zou je retour door Dynalogic opgehaald worden? Je kunt via de track en trace link in de bevestigingsmail volgen waar de chauffeur zich bevindt. Ben je zelf niet thuis op het moment dat Dynalogic langskomt, dan ontvang je dezelfde dag nog een e-mail en een SMS met daarin een link om een nieuwe afspraak te maken.

Niet verwerkt
Zie je jouw retourartikel (nog) niet terug bij Retouren? We hebben een paar dagen nodig om te checken of we je retourartikelen in goede orde hebben ontvangen. Mis je na 5 werkdagen nog steeds een artikel? Laat het ons weten.

Mis je nog artikelen die je gelijktijdig hebt teruggestuurd? Dat kan. Soms zijn we wat langer bezig met bepaalde artikelen. Als we weer een artikel hebben verwerkt, dan laten we het je direct weten via een e-mail.

Retour niet terugbetaald
Retourvoorwaarden
Artikel(en) ruilen
Terugstorting bij retour
kies categorie
  • Dames
  • Heren
  • Kinderen
  • Baby
  • Wonen & Slapen
  • Tuin & Klussen
  • Huishouden
  • Elektronica
  • Speelgoed & Games
  • Sport & Vrije Tijd
  • Mooi & Gezond
  • Sale