Reparatie & garantie

Kapotte kleding retourneren
Klacht over je artikel melden
Aankoopbewijzen
Reparatiekosten

Binnen garantie
Je hebt recht op een goed product. Dus als je een gegronde klacht hebt over een artikel, komen de kosten voor het omruilen of repareren van een artikel (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantie voor onze rekening.

Als de reparateur je artikelklacht heeft beoordeeld en deze niet gegrond blijkt te zijn, ontvang je een prijsopgave voor de reparatie. Je kunt dan zelf beslissen of je het artikel wel of niet wilt laten maken. Laat je het niet repareren? Soms worden er nog wel onderzoekskosten in rekening gebracht (deze staan op de prijsopgave).

Buiten garantie
Valt de reparatie of omruil buiten de garantie, dan is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. We gaan je natuurlijk niet ineens achteraf een rekening presenteren. We laten het je dus vooraf weten als er kosten verbonden zijn aan de reparatie.

Reparatieduur
Reparatie volgen
Garantievoorwaarden
kies categorie
  • Dames
  • Heren
  • Kinderen
  • Baby
  • Mooi & Gezond
  • Wonen & Slapen
  • Tuin & Klussen
  • Huishouden
  • Elektronica
  • Speelgoed & Games
  • Sport & Vrije Tijd
  • Sale