Reparatie & garantie

Kapotte kleding retourneren
Klacht over je artikel melden

Is je artikel niet in orde? Dit willen we natuurlijk goed voor je oplossen. 
Meld hier je klacht over je artikel

Ook als je artikel kapot bezorgd is is of al binnen de zichttermijn van 14 dagen stuk is gegaan.

En dan?
Nadat je een klacht hebt gemeld over je artikel ontvang je van ons een bevestiging. In deze e-mail vind je meer informatie over de oplossing van je klacht.

Wettelijke garantie
Op alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren. Als je artikel niet goed functioneert binnen de garantie en je klacht gegrond is, dan zoeken we zo snel mogelijk een passende oplossing. Denk aan een reparatie, een nieuw artikel of je geld terug. Lees hier meer.

Aankoopbewijzen
Reparatiekosten
Reparatieduur
Reparatie volgen
Garantievoorwaarden
kies categorie
  • Dames
  • Heren
  • Kinderen
  • Baby
  • Wonen & Slapen
  • Tuin & Klussen
  • Huishouden
  • Elektronica
  • Speelgoed & Games
  • Sport & Vrije Tijd
  • Mooi & Gezond
  • Sale