Bezorgen & ophalen

Levertijd en bezorgtijden
Bezorgadres kiezen
Bezorgafspraak wijzigen
Zelf pakket ophalen
Pakket volgen
Pakket is niet bezorgd/compleet

Soms pakt de bezorging niet uit zoals we zouden willen. Dit kun je doen als…

… DHL niet is langsgekomen
Klik bij Bestellingen op 'details bestelling' en vervolgens op 'volgen'. Je kunt hier de status van je pakket bekijken. Neem contact met ons op als je na drie werkdagen nog steeds niks hebt ontvangen.

Heb je de bel niet gehoord of was je onverwacht niet thuis? De bezorger laat een kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij je buren. Dit laatste kan natuurlijk alleen als je bij Gegevens & voorkeuren aangeeft dat bezorging bij buren toegestaan is.

… Dynalogic niet is geweest
Klik op ‘track & trace’ in de bevestigingsmail van de bezorgafspraak. Je ziet dan waar de vrachtwagen zich bevindt. Kun je de status van je bestelling niet zien? Bel met het telefoonnummer dat vermeld staat in de bevestigingsmail.

… de leverancier niet heeft bezorgd
Neem contact op met de leverancier via het telefoonnummer of e-mailadres dat je hebt gekregen bij het maken van een bezorgafspraak.

… je pakket niet compleet is
Ga bij Bestellingen naar 'details bestelling' en klik op 'volgen'. Hier kun je de status van de bestelling bekijken. Het kan zijn dat we je bestelling hebben gesplitst in twee bezorgingen, omdat niet alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn of niet uit hetzelfde magazijn komen.

Staan de artikelen wel allemaal vermeld op de pakbon? Dan zou alles in het pakket moeten zitten. Neem contact met ons op als dit niet het geval is.

Waarom bezorgen soms iets langer duurt
kies categorie
  • Dames
  • Heren
  • Kinderen
  • Baby
  • Mooi & Gezond
  • Wonen & Slapen
  • Tuin & Klussen
  • Huishouden
  • Elektronica
  • Speelgoed & Games
  • Sport & Vrije Tijd
  • Sale