Bestellen

Bestelling plaatsen

Gevonden wat je zocht? Mooi zo! In een paar klikken haal je je artikel(en) in huis:

stap 1: winkelmand
Plaats je artikel(en) in je winkelmand.

stap 2: gegevens
Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.

stap 3: bezorgen
Kies wat jou het beste uitkomt: bezorgen of ophalen. Bij bezorgen kies je een bezorgmoment en adres. Haal je het pakket op bij DHL? Dan kies je een DHL-punt en afleverdag. Achteraf je bezorgafspraak wijzigen? Dit regel je via onze app voor iOS of app voor Android.

stap 4: betalen
Kies een betaalwijze: iDeal, creditcard of gespreid betalen. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Verzilver ‘m hier. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.

Op je factuur staat voor welke betaalwijze je hebt gekozen. Je kunt de PDF-facturen van je bestellingen downloaden bij Mijn facturen.

Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.

Wil je een bedrijfsbestelling plaatsen?
We leveren alleen aan particulieren. Wel kun je een zakelijke bestelling plaatsen voor de wehkamp cadeaubon. Stuur een mail naar cadeaubon@wehkamp.nl.

Bestelling volgen

Weten waar jouw bestelling op dit moment is? Ga naar Bestellingen > 'details bestelling' en 'volgen'. Daar kun je de status van de bezorging bekijken. Zo weet je wanneer je pakket ons magazijn heeft verlaten en naar jou onderweg is of al bezorgd is.

Wordt je bestelling bezorgd door Dynalogic? Klik op de track & trace knop in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen.

Bestelling annuleren

De verkeerde maat of kleur gekozen, of gewoon spontaan van gedachten veranderd? Herkenbaar!

Annuleren doe je:

  • via onze app voor iOS en app voor Android. Onder ‘mijn wehkamp’ vind je de optie ‘artikelen annuleren’.
  • via Bestellingen op onze site. Ga naar 'details bestelling'. Hier zie je de knop 'annuleer artikel' staan. Vink het artikel aan dat je wilt annuleren. Zie je de optie niet? Dan is je artikel waarschijnlijk al onderweg. Geef je pakket bij bezorging gewoon weer mee aan de bezorger. Werkt net zo goed.

Heb je gekozen voor bezorging bij een DHL-punt? Laat het pakket lekker liggen. Als je ‘m niet ophaalt, stuurt DHL het pakket na zeven dagen weer retour.

Bestelling niet gelukt

Heb je betaald met iDEAL? Dan kan het een half uur duren voordat je bestelling geplaatst is. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen als je na je betaling meteen je browser sluit en niet meer terugkeert naar onze shop.

is dit niet het geval, kijk dan welke situatie je herkent:

Bestelling niet zichtbaar, wel een orderbevestiging
Je bestelling staat nog niet bij Bestellingen, maar je hebt wel een orderbevestiging met bezorgdatum per mail ontvangen. Geen zorgen: je bestelling wordt uiterlijk een uur later zichtbaar.

Bestelling niet zichtbaar, orderbevestiging zonder bezorgdatum
Je bestelling staat nog niet bij Bestellingen en je hebt een orderbevestiging zonder bezorgdatum per mail ontvangen. Dan is je bestelling uiterlijk een dag later zichtbaar.

Bestelling niet zichtbaar, geen orderbevestiging
Je bestelling staat nog niet bij Bestellingen en je hebt ook geen orderbevestiging op de mail ontvangen. Dan hebben we ‘m helaas niet goed verwerkt. Plaats je bestelling opnieuw. Wel al betaald? We storten het bedrag binnen twee werkdagen terug.

Bestelling niet ontvangen

Heb je jouw bestelling niet op de afgesproken bezorgdag ontvangen? Check of je de bestelling wel onder Bestellingen ziet staan.
Bestelling niet zichtbaar

  • Heb je wel een orderbevestiging op je mail ontvangen? Wacht minimaal een uur en maximaal een dag af. Daarna moet de bestelling zeker zichtbaar zijn.
  • Heb je geen orderbevestiging op je mail gekregen? Dan hebben we je bestelling helaas niet goed ontvangen. Plaats je bestelling opnieuw. Wel al betaald? We storten je geld binnen twee werkdagen terug.

Bestelling wel zichtbaar

  • Is je bestelling wel zichtbaar, maar heb je niks ontvangen? Het kan zijn dat een artikel onvoldoende op voorraad is. Volg de status via Bestellingen: ga naar 'details bestelling' en 'volgen'. Neem contact op als je na twee werkdagen nog niks ziet.
  • Is je bestelling zichtbaar en zou je bestelling bezorgd worden door Dynalogic? Volg de bezorging via de track & trace knop in de bevestigingsmail van Dynalogic.
Bezorgkosten

Bij een bestelling vanaf 20.- is de bezorging gratis. Onder de 20.- betaal je 2.95 bezorgkosten. Retourneren is altijd gratis, ook als je het artikel thuis laat ophalen. Wel zo fijn.

Veilig winkelen

Thuiswinkel Waarborg

Bij wehkamp winkel je veilig en betrouwbaar. De ThuisWinkel Waarborg garandeert dit. Voor het verzenden van gevoelige informatie (zoals je betaalgegevens), gebruiken we een beveiligde internetverbinding.

Hoe je dit ziet? Nou, de URL begint met https:// in plaats van het normale http://. De letter ‘s’ staat voor ‘secure’ (veilig). Bovendien zie je ook nog een klein slotje in de adresbalk staan en kleurt de adresbalk groen. Wanneer je bij ons shopt, zie je in de URL dus altijd: https://www.wehkamp.nl staan.

Je kunt natuurlijk ook shoppen in onze app voor iOS en Android: dit is net zo veilig.

Bescherming persoonlijke gegevens

Wij gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan de URL die begint met https://.

Phishing voorkomen
Ons advies: houd je klantnummer, wachtwoord en andere Mijn wehkamp accountgegevens voor jezelf. Wij zullen je nooit via e-mail vragen om je persoonlijke gegevens. Gooi mailtjes die je niet vertrouwt meteen weg. Klik nooit op de links in deze zogenaamde phishing e-mails. Zo voorkom je dat er fraude kan worden gepleegd met internetbankieren, pinpassen, creditcards of jouw identiteit.

Meer informatie over phishing en wat je tegen phishing kunt doen vind je op www.veiligbankieren.nl.

kies categorie
  • Dames
  • Heren
  • Kinderen
  • Baby
  • Wonen & Slapen
  • Tuin & Klussen
  • Huishouden
  • Elektronica
  • Speelgoed & Games
  • Sport & Vrije Tijd
  • Mooi & Gezond
  • Sale