Vergelijkbare producten

product

Filter Placeholder

0 Producten
    • uitverkocht

      Philip Van Kelst De klantendriehoek

      19.99
      Uitverkocht

      Mail mij als dit artikel weer beschikbaar is

      De klantendriehoek - Philip Van Kelst

      Versterk je klantgerichte vaardigheden Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf Versterk je klantgerichte Vaardigheden Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen. Vlucht je bij agressie weg als een hert? Of sla je je klauwen uit als de leeuw? Bekijk je de problemen afstandelijk als de kat? Of leef je je in als een hert? Geef je grenzen aan zoals de leeuw? Of bezorg je uitgebreid informatie zoals de kat?

      Specificaties

      AuteursPhilip Van Kelst
      Soort artikelManagementboek
      Uitvoering boekPaperback
      Aantal pagina's160
      UitgeverLannoo Campus
      Jaar van uitgifte2016
      ISBN9789401433457
      bekijk alle specificaties

      Reviews

      Dit artikel heeft nog geen reviews.

      Laat je verrassen

      Ontvang de laatste acties, nieuwe mode en persoonlijke tips in je mailbox.

      Toegevoegd aan je winkelmandje

      kies je maat