Philip Van Kelst De klantendriehoek

    19.99

    De klantendriehoek - Philip Van Kelst

    Versterk je klantgerichte vaardigheden Ontdek het hert, de kat en de leeuw in jezelf Versterk je klantgerichte Vaardigheden Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden ze 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig en herkenbaar model voor een duurzaam klantencontact. Je ontwikkelt je gevoeligheid voor de signalen en noden van de klant en je krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. Je verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren én te voorkomen. Het model vormt daarbij een spiegel van je eigen sterktes en valkuilen. Vlucht je bij agressie weg als een hert? Of sla je je klauwen uit als de leeuw? Bekijk je de problemen afstandelijk als de kat? Of leef je je in als een hert? Geef je grenzen aan zoals de leeuw? Of bezorg je uitgebreid informatie zoals de kat?
    lees meer

    Specificaties

    AuteursPhilip Van Kelst
    Soort artikelManagementboek
    Uitvoering boekPaperback
    Aantal pagina's160
    UitgeverLannoo Campus
    Jaar van uitgifte2016
    ISBN9789401433457
    bekijk alle specificaties

    Reviews

    Dit artikel heeft nog geen reviews

    Laat je verrassen

    Ontvang de laatste acties, nieuwe mode en persoonlijke tips in je mailbox.

    toegevoegd aan winkelmandje!

    kies je maat