Business bibliotheek: De toekomst van concurrentie - C.K. Prahalad en Venkat Ramaswamy

    C.K. Prahalad en Venkat RamaswamyBusiness bibliotheek: De toekomst van concurrentie

    32.99
    voor 23:00 besteld, morgen in huisverzending door onze partner

    Business bibliotheek: De toekomst van concurrentie - C.K. Prahalad en Venkat Ramaswamy

    De consument is tegenwoordig goed geïnformeerd, en maakt deel uit van netwerken waarin hij contact heeft met andere consumenten en met bedrijven. Tegelijk geeft de consument zijn ervaringen zelf vorm, en bepaalt voor een groot deel zelf de waarde van diensten en producten. Deze actieve houding en de technologische mogelijkheden tot interactie met anderen maken dat de consument in feite samen met bedrijven nieuwe waarde creëert. Prahalad en Ramaswamy beschrijven in dit boek de belangrijkste voorwaarden om het proces van gezamenlijke waardecreatie te laten slagen. Echte innovatie schuilt volgens de auteurs in de geïndividualiseerde ervaringscultuur van de consument, ook wel experience economy genoemd. Zij geven in het tweede deel van het boek aan hoe bedrijven hun leiderschap en organisatie kunnen vernieuwen om de toekomstige concurrentiestrijd te winnen.
    lees meer

    Specificaties