• uitverkocht
1/2

    Manfred van Gurchom Business bibliotheek: Customer experience in de praktijk

    23.99
    Uitverkocht

    Mail mij als dit artikel weer beschikbaar is

    Business bibliotheek: Customer experience in de praktijk - Manfred van Gurchom

    'Klantgericht werken', hoeveel bedrijven hebben dat niet als motto? Toch staan in de praktijk de eigen producten en organisatie nog te vaak voorop. Manfred van Gurchom helpt u stap voor stap uw organisatie systematisch rond uw klanten in te richten en de customer experience duurzaam te verbeteren. Aan de hand van voorbeelden en praktijkcases wordt duidelijk hoe een betere klantstrategie en klantbediening gerealiseerd kunnen worden, onder andere met behulp van customer journeys, positionering en digitale kanalen. Blijf relevant voor uw klanten en maak het verschil ten opzichte van uw concurrenten.

    Specificaties

    AuteursManfred van Gurchom
    Multi: TaalNederlands
    Soort artikelManagementboek
    Uitvoering boekPaperback
    Jaar van uitgifte2014
    ISBN9789047007081
    EAN9789047007081
    bekijk alle specificaties

    Reviews

    Dit artikel heeft nog geen reviews.

    Laat je verrassen

    Ontvang de laatste acties, nieuwe mode en persoonlijke tips in je mailbox.

    Toegevoegd aan je winkelmandje

    kies je maat