- uitverkocht
Boonstra-midprice - Manfred Bik
Als merkenman en ceo heeft Cor Boonstra een unieke reputatie. Gepokt en gemazeld door een lange leerschool, in alles wat hij aanpakte gedreven door perfectionisme en ambitie, wist hij zich op te werken tot de hoogste managementlagen van internationale bedrijven als Sara Lee/de en Philips.
Boonstra is een bijzonder portret, in de vorm van gesprekken met reclamestrateeg Bik – die er niet voor terugdeinst om Boonstra ook op de psychologenbank te leggen. Dit boek is onmisbaar leesvoer voor ondernemers, marketeers en bedrijfskundigen.
lees meerBoonstra is een bijzonder portret, in de vorm van gesprekken met reclamestrateeg Bik – die er niet voor terugdeinst om Boonstra ook op de psychologenbank te leggen. Dit boek is onmisbaar leesvoer voor ondernemers, marketeers en bedrijfskundigen.
Specificaties
Auteurs | Manfred Bik | |
---|---|---|
Multi: Taal | Nederlands | |
Soort artikel | Economieboek | |
Uitvoering boek | Paperback | |
Aantal pagina's | 336 | |
Uitgever | Business Contact | |
Jaar van uitgifte | 2017 |
Reviews
Dit artikel heeft nog geen reviews
Laat je verrassen
Ontvang de laatste acties, nieuwe mode en persoonlijke tips in je mailbox.