Bezorgen & ophalen

Levertijd en bezorgtijden

Bestel je voor 23.00 uur en is het artikel direct leverbaar? Dan heb je het morgen al in huis (behalve als het morgen zondag is). In de ochtend, middag of avond: net wat jou uitkomt. Bestellingen vanaf 20.- bezorgen we gratis.

We laten het je weten als we iets niet de volgende dag kunnen bezorgen. Zo vermelden we bij elk artikel de levertijd en krijg je in de kassa alleen de beschikbare bezorgdagen en tijdvakken te zien.


Soms bezorgen we iets later
Omdat je bijvoorbeeld voor het eerst bij ons bestelt of op een van de Waddeneilanden woont. Meer weten? Bekijk Waarom bezorgen soms iets langer duurt.

We proberen je bestelling altijd in één pakket te bezorgen. Bestel je artikelen met verschillende levertijden of uit verschillende magazijnen, dan wordt je bestelling soms gesplitst in twee of meer bezorgingen. Dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten. Beloofd!

Bezorgadres kiezen

Als je een bestelling plaatst, zie je in de kassa vaak automatisch je huisadres als bezorgadres staan. Je kunt je pakket natuurlijk ook ergens anders laten bezorgen. Klik hiervoor op 'wijzigen' achter het bezorgadres. Als je je adres verandert, vragen we je om je bestelling te betalen met iDEAL.

Liever zelf ophalen bij een DHL-ophaalpunt? In de kassa vind je eenvoudig een DHL Parcelshop in de buurt met handige openingstijden. Of je kiest een DHL Parcelstation, waar je altijd terecht kunt. Hoef je niet thuis te wachten als je daar geen zin in of tijd voor hebt. Je ontvangt een sms of e-mail zodra je pakket klaarligt. 

Bezorgafspraak wijzigen

Zo werkt het:

Bezorging door DHL
Wil je een bezorgafspraak voor kleine artikelen wijzigen? Ga in onze app voor iOS en app voor Android naar ‘mijn wehkamp’ > ‘bezorging wijzigen’.

  • Het bezorgmoment voor een bestelling die je vandaag doet en morgen ontvangt, kun je op de dag van bezorging wijzigen.
  • Het bezorgmoment voor een bestelling die je vandaag doet, maar overmorgen of verder in de toekomst laat bezorgen kun je vandaag al wijzigen.

Bezorging door Dynalogic

Klik op de link in de bevestigingsmail die je de dag voor bezorging ontvangt. Dit kan tot 23.00 uur de avond van tevoren. In dezelfde mail vind je ook het telefoonnummer van Dynalogic. Je weet wel, voor als de bezorger al onderweg is en je onverwacht toch niet thuis bent.


Bezorging door leverancier
Wil je een bezorgafspraak voor overige grote artikelen (zoals fitnessapparaten en Amerikaanse koelkasten) wijzigen? Neem contact op met de leverancier.

Zelf pakket ophalen

De meeste kleine artikelen kun je ophalen bij een DHL Parcelshop of Parcelstation. Als je voor 23.00 uur bestelt, dan kun je je pakket morgen vanaf 15.00 uur ophalen. Je krijgt van ons een mail of sms zodra je pakket klaarligt; dan kom je niet voor niets.

Komt morgen toch niet zo goed uit? Doe rustig aan. Je hebt zeven dagen de tijd om je pakket in de armen te sluiten. Daarna stuurt DHL ‘m retour naar ons.

Ga je je pakket ophalen bij een DHL Parcelshop? Neem dan je legitimatiebewijs mee. Je moet laten zien dat de naam op het legitimatiebewijs klopt met de naam op het pakket. Zo weten we zeker dat je pakketje ook echt alleen bij jou terechtkomt.

Haal je je pakket op bij een DHL Parcelstation? Dan ontvang je een SMS met je unieke ophaalcode. Je hoeft verder niets mee te nemen.

Pakket volgen

Wil je weten waar je pakket is? Klik of tik bij Mijn bestellingen op de onderstreepte bezorgdatum achter je artikel(en). Hier vind je de laatste status van je pakket (bijvoorbeeld: onderweg).

Wordt de bezorging verzorgd door Dynalogic? Klik in de bevestigingsmail op ‘track & trace’ om je pakket te volgen.  

Pakket is niet bezorgd/compleet

Soms pakt de bezorging niet uit zoals we zouden willen. Dit kun je doen als…

… DHL niet is langsgekomen
Klik bij Mijn bestellingen op de onderstreepte bezorgdatum voor de status van je pakket. Neem contact met ons op als je na drie werkdagen nog steeds niks hebt ontvangen.

Heb je de bel niet gehoord of was je onverwacht niet thuis? De bezorger laat een kaartje achter in je brievenbus. Hierop staat of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij je buren. Dit laatste kan natuurlijk alleen als je bij Mijn gegevens aangeeft dat bezorging bij buren toegestaan is.

… Dynalogic niet is geweest
Klik op ‘track & trace’ in de bevestigingsmail van de bezorgafspraak. Je ziet dan waar de vrachtwagen zich bevindt. Kun je de status van je bestelling niet zien? Bel met het telefoonnummer dat vermeld staat in de bevestigingsmail.

… de leverancier niet heeft bezorgd
Neem contact op met de leverancier via het telefoonnummer of e-mailadres dat je hebt gekregen bij het maken van een bezorgafspraak.

... je pakket niet compleet is
Klik bij Mijn bestellingen op de bezorgdatum van het ontbrekende artikel. Hier kun je de status van het artikel vinden. Het kan zijn dat we je bestelling hebben gesplitst in twee bezorgingen, omdat niet alle artikelen uit voorraad leverbaar zijn of niet uit hetzelfde magazijn komen.

Staan de artikelen wel allemaal vermeld op de pakbon? Dan zou alles in het pakket moeten zitten. Neem contact met ons op als dit niet het geval is. 

Waarom bezorgen soms iets langer duurt

Soms duurt bezorgen iets langer. Zie hieronder de redenen.

Nieuwe klant
Wanneer je voor het eerst iets bestelt bij wehkamp kan het iets langer duren voordat we je bestelling bezorgen, omdat we eerst je gegevens controleren.
Bezorgadres op de Waddeneilanden Op de Waddeneilanden bezorgen we - in verband met de bootovertocht - soms 1 à 2 dagen later dan de bezorgdag die je kiest in de kassa. Zie het schema hieronder.
Beperkte bereikbaarheid De bezorgdag kan afwijken vanwege de bereikbaarheid van de binnenstad of bezorging op een camping.
Kleine artikelen bestellen op zaterdag Een bestelling die je op zaterdag plaatst, kun je maandag in een tijdvak naar keuze thuis laten bezorgen of vanaf 15.00 uur ophalen bij een DHL Parcelshop.
Grote artikelen bestellen op zaterdag
Grote voorradige artikelen (zoals witgoed en meubelen) heb je vaak de volgende werkdag al in huis. Een bestelling die je op zaterdag plaatst, ontvang je maandag.
Bezorging door leverancier
Sommige artikelen worden rechtstreeks door de leverancier bij jou bezorgd. Deze leverancier neemt binnen twee werkdagen contact met je op om een bezorgafspraak te maken. 
Gespreid betalen
Als de hoogte van je limiet niet voldoende is, kunnen we je om een vooruitbetaling vragen. Daardoor kan de bezorging iets langer duren.

Soms is er een storing...                                                                                                   
We kunnen geen bestellingen klaarzetten als we te maken krijgen met een technische storing in ons magazijn. Bezorging op de volgende dag is dan niet meer haalbaar.

Bezorging rond de feestdagen
De feestdagen kunnen van invloed zijn op de te kiezen bezorgdagen en tijdvakken in de kassa. Ook kan het door enorme drukte voorkomen dat we later bezorgen. 




Bezorgschema Waddeneilanden

Eiland
Keuze bezorgmoment in de kassa*
Daadwerkelijke bezorging op het eiland
Ameland
Zaterdag
Avondbezorging (di t/m do)
Maandag
Bezorging overdag (di t/m do)
Schiermonnikoog
Avondbezorging (di t/m do)
Bezorging overdag (di t/m do)
Terschelling
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Maandag
Texel
Zaterdag
Avondbezorging (di t/m do)
Dinsdag
Bezorging overdag (di t/m do)
Vlieland
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Maandag