Gegevens wijzigen

1. Naamswijziging doorgeven

Een naamswijziging kun je alleen schriftelijk doorgeven. Download hiervoor het onderstaande formulier. Het volledig ingevulde formulier kun je scannen en - met een scan van een geldig legitimatiebewijs (paspoort of identiteitskaart) - per e-mail aan ons sturen.

Of je stuurt het formulier met een kopie van een geldig legitimatiebewijs naar:
 
wehkamp.nl
Antwoordnummer 1600
8000 XH Zwolle
 
Je kunt ook een brief sturen naar het bovenstaande adres, met daarin de reden van wijziging en daarbij een kopie van een geldig legitimatiebewijs.

Binnen 1 week na ontvangst van de documenten ontvang je bericht over de doorgegeven wijziging.

2. Wijziging rekeningnummer doorgeven

Onder Betaalvoorkeuren op Mijn wehkamp.nl kun je zien welke rekeningnummers bij ons bekend zijn. Wil je het rekeningnummer waarvan wij incasseren wijzigen, dan regel je dit daar eenvoudig.

Een wijziging naar een rekeningnummer dat nog niet bekend is, kun je alleen schriftelijk of met behulp van het onderstaande formulier doorgeven. Het volledig ingevulde formulier kun je scannen en - met een scan van een bankafschrift en een geldig legitimatiebewijs (paspoort of identiteitskaart) - per e-mail aan ons sturen. Of je stuurt het formulier met een kopie van een bankafschrift en geldig legitimatiebewijs naar: 
 
wehkamp.nl
Antwoordnummer 1600
8000 XH Zwolle
 
Je kunt ook een brief sturen, naar het bovenstaande adres met daarbij de gevraagde kopieën.

Binnen 1 week na ontvangst van de documenten, passen wij de gegevens aan.

3. Adreswijziging doorgeven

Een adreswijziging die je online doorgeeft, wordt meteen verwerkt. Plaats je direct daarna een bestelling, dan wordt het nieuwe adres aangehouden voor de bezorging tenzij jij wat anders aangeeft in de kassa.

4. E-mailadres/inloggegevens wijzigen

Je kunt op Mijn wehkamp.nl bij Mijn gegevens onder Mijn voorkeuren je e-mailadres voor de ontvangst van service e-mails wijzigen.

Als je ook het e-mailadres waarmee je inlogt en/of je wachtwoord wilt wijzigen, dan kun je dit op dezelfde pagina doen onder Mijn wehkamp.nl account wijzigen.

Aan- of afmelden voor e-mailvoordeel doe je hier.

5. Betaalvoorkeur wijzigen

Je kunt op Mijn wehkamp.nl bij Mijn betaalvoorkeuren aangeven of je met de wehkamp.nl Balansrekening wilt betalen of met acceptgiro. Verder kun je er je automatische betaalopdracht afgeven of stopzetten. Als je gespreid betaalt met de wehkamp.nl Balansrekening, kun je er het door jou gewenste termijnbedrag per maand opgeven.